خبرها

۱۲ دی ۱۳۹۶

برندگان اولین سری رقابت #ILOVEMYCHERY

اولین دور از رقابت ویدئویی #ILOVEMYCHERY برگزار شد و از میان دوازده شرکت‌کننده‌ای که ویدئوی آنها وارد مرحله رقابت نهایی شده بود، نهایتا سه برنده‌ی اصلی موبایل Huawei P10 و ماکت خودروی چری با تصمیم کمیته فنی گزینش برندگان و رای‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی و وبسایت چری مشخص شدند که اسامی آنها به ترتیب رتبه از این قرار است: 1) ابراهیم وحیدی؛ 2) کسری عزیزی؛ 3) مهدی صالح‌زاده.

رقابت ویدئویی #ILOVEMYCHERY که قرار است هرماه برگزار شود، دور اول آن با معرفی برندگانش به پایان برده شد و همان طور که از ابتدا اعلام شد، سه برنده اصلی داشت که از دوازده شرکت‌کننده‌ی مرحله نهایی انتخاب می‌شدند و به هر کدام از آنها یک تلفن همراه Huawei P10 و یک عدد ماکت خودروی چری داده می‌شود و به 9 شرکت‌کننده‌ی دیگر نیز هر یک ماکت خودروی چری به رسم یادگاری اهدا می‌شود.

البته بدون شک تعدادی از ویدئوهای شرکت‌کنندگان دور اول استحقاق قرار گرفتن در جایگاه برندگان را داشتند ولی از آنجا که دو عامل نظرات تیم فنی گزینش برندگان  (متشکل از نه نفر از مدیران و کارشناسان بالادستی برند چری) و رای کاربران شبکه‌های اجتماعی و وبسایت چری در گزینش سه برنده دخیل بودند، برندگان دور اول بر مبنای این عوامل انتخاب شدند و عدم انتخاب دیگر شرکت‌کنندگان چیزی از ارزش‌های ویدئوهای ارسالی آنها کم نمی‌کند.

لذا چری وظیفه خود می‌داند که از دوازده شرکت‌کننده مرحله نهایی و دیگر شرکت‌کنندگانی که ویدئوهای آنها به دلایل مختلف از رقابت کنار گذاشته شدند، سپاسگذاری نموده و برای آنها آرزوی موفقیت داشته باشد. از همین رو چری به 9 شرکت‌کننده‌ی غیربرنده نیز هدیه‌ای از ماکت خودروی چری به رسم یادگاری درنظر گرفته که در همین ماه دی برای آنها ارسال خواهد شد.

اما بهترست که با سه برنده‌ی رقابت #ILOVEMYCHERY را خدمت شما معرفی کنیم و از سلایق آنها و همچنین دلیل انتخاب خودروی چری را از زبان خودشان بشنویم.

 

جایگاه اول: آقای ابراهیم وحیدی  - ویدئوی شماره 10 کانال تلگرام چری

ابراهیم وحیدی، برنده رقابت ILOVEMYCHERY
ابراهیم وحیدی، برنده رقابت ILOVEMYCHERY

معرفی: آقای ابراهیم وحیدی از تهران متولد سال ۶۳ هستند و مدرک دانشگاهی ایشان کارشناسی فیلمسازی است، هرچند که حوزه‌ی علایق ایشان همچنین شامل عکاسی و طراح گرافیک محصولات چاپی، وبسایت و تبلیغات محیطی نیز می‌شود. آقای وحیدی به عکاسی، فیلمسازی و طراحی پوستر بیشترین علاقه را دارد.

نحوه آشنایی با محصولات چری: از سال 1390  بود که با خرید MVM 110 با محصولات شرکت چری چین آشنا شدم. بعد از مدتی یک دستگاه MVM 315 جدید خریداری کردم با اینکه از همان زمان علاقه‌ی زیادی به ماشین‌های شاسی‌بلند داشتم، ولی امکان مالی برای خرید شاسی‌بلند هنوز برایم فراهم نشده بود اما باامید و انگیزه و کمک خدا توانستم همزمان با عرضه خودروی بروز و پیشرفته‌ی تیگو۵ فیس‌لیفت جدید از چری، اقدام به خرید این خودرو کنم و در حال حاضر نیز با گذشت یکسال از خریدم، بیش از پیش از تیگو۵ خود راضی هستم.

 

جایگاه دوم: کسری عزیزی - ویدئوی شماره 6 کانال تلگرام چری

کسری عزیزی
کسری عزیزی، برنده رقابت ILOVEMYCHERY

معرفی: کسری عزیزی 24 ساله و از تهران بوده و دانش آموخته‌ی رشته مهندسی نرم‌افزار است اما فعالیت‌های کاری وی عمدتا در حوزه‌ی طراحی گرافیک جای می‌گیرد. از علایق وی می‌توان به طراحی با مداد و پیگیری مسابقات خودرویی مخصوصا دریفت ریس‌ها اشاره نمود.

نحوه آشنایی با محصولات چری: در بررسی‌های که در زمان خرید داشتم، متوجه شدم مناسب‌ترین ماشین برای من تیگو بود، چراکه در ابتدا، کیفیت بیشترین اهمیت را برای من داشت، دوما اینکه در این رده قیمتی، تیگو5 بهتر از باقی خودروهای رقیب بود و سوما قیافه جذاب و طراحی زیبای آن در تصمیم به خرید من تاثیرگذار بودند. به‌علاوه که مصرف سوخت مناسبی هم دارد.

 

جایگاه سوم: مهدی صالح‌زاده - ویدئوی شماره 9 کانال تلگرام چری

مهدی صالح‌زاده، برنده رقابت ILOVEMYCHERY
مهدی صالح‌زاده، برنده رقابت ILOVEMYCHERY

معرفی: آقای مهدی صالح‌زاده از هواداران قدیمی برند چری است که پیشتر نیز به همراه آقای هومن اسماعیل‌زاده (یکی دیگر از شرکت‌کنندگان رقابت ILOVEMYCHERY) با شرکت در رقابت عکاسی اینستاگرامی چری به عنوان برنده راهی تور فرهنگی و سیاحتی یک هفته‌ای چین شدند. آقای صالح‌زاده  37 ساله و اهل تهران است. ایشان لیسانس رشته مدیریت دارد و تخصص وی نیز در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و IT است، هرچند که علایق ایشان شامل رانندگی، کامپیوتر، کشاورزی و نجاری نیز می‌شود.

نحوه آشنایی با محصولات چری: من در خصوص انتخاب وسایلم خیلی سختگیر هستم و تحقیق زیادی می‌کنم. مرداد ماه سال 95 بود که تصمیم به خرید خودرو گرفتم. طی 6 ماه درباره انواع اتومبیل‌ها مطالعه و مشورت کردم. رنج قیمت مورد نظر من 70 تا 100 میلیون تومان بود. با توجه به تجربه‌های نسبتا بد در خرید شش ماشین تولید داخل، دیگر هیچ علاقه‌ای به خرید از دو کمپانی خودروساز ایرانی نداشتم.

در ابتدا چیزی که باعث جذب من به سمت خودروی چری شد شرایط فروش خوب و آپشن‌های مناسب ماشین نسبت به قیمتش بود. ولی زمانی تصمیم قطعی برای خرید گرفتم که ماشین تیگو5 جدید را از نزدیک دیدم و برای تست درایوش رفتم. بعد از آن روز دیگر تصمیمم قطعی شد و در بهمن ماه برای خرید اقدام کردم. من از خرید این ماشین خیلی خوشحال هستم و توی این یکسال به خیلی از دوستانم برای خریدش مشاوره دادم.

 

DISCOVER CHERY

© 2016 All rights reserved by cheryco.ir - Designed & developed by Parsnemoodar