خط‌مشی خدمات پس از فروش چری

امنیت و ایمنی در جاده و لذت بردن از رانندگی از جمله عوامل ترغیب‌کننده‌ی ما به رانندگی هستند.

خط‌مشی خدمات پس از فروش چری

 

همان‌طور که این واقعیت را در ذهن دارید، می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و یادآوری کنیم که علاوه بر مهارت در رانندگی، مراقبت و نگهداری مداوم از خودروی شما، آنطور که توسط تولیدکننده قید شده، بسیار برای امنیت شما اهمیت دارد.

 


بنابراین، برای اطمینان از عملکرد خودرو در بهترین حالت ممکن، از طریق شماره تلفن 44197989 الی 90 و یا ایمیل mvs@mvmco.ir با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید.

 

کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ داده و شما را طی فرآیند تنظیم سند خدمات یاری می کنند.

 

راهبرد خدمات پس از فروش مدیران خودرو

ماموریت: بهینه سازی عملکرد کارگاه‌ها و پیش‌گیری از هزینه‌های نگهداری پیش‌بینی نشده از طریق کیفیت و خدمات عالی به مشتریان
هدف: افزایش رضایت مشتریان
ارکان استراتژیک: حفظ مشتری، بهبود کیفیت خدمات، دسترسی بهتر قطعات، رقابت بیشتر و توسعه تجارت و کسب و کار

کارشناسان خدمات چری

 

نکاتی در رابطه با ارائه سرویس محصولات ام وی ام

نمایندگی هایی که تنها دارای مجوز خدمات پس از فروش برند ام وی ام هستند، تنها مجاز به سرویس محصولات ام وی ام، شامل مدل 110، 110S، X22، X33، 315، 530 و 550 می باشند.

نمایندگی هایی که تنها دارای مجوز خدمات پس از فروش برند ام وی ام هستند، تنها مجاز به سرویس محصولات ام وی ام، شامل مدل Arrizo5، Arrizo6، Tiggo5 و Tiggo7 می باشند.

نمایندگی هایی که مجوز دو برند را دارا هستند می توانند کلیه محصولات فوق را سرویس نمایند.

 

لیست خودرو ها بر اساس برند (اینجا کلیک کنید)

لیست نمایندگی ها بر اساس برند (اینجا کلیک کنید)

 

DISCOVER CHERY

© 2016 All rights reserved by cheryco.ir - Designed & developed by Parsnemoodar