خط‌مشی خدمات پس از فروش چری

امنیت و ایمنی در جاده و لذت بردن از رانندگی از جمله عوامل ترغیب‌کننده‌ی ما به رانندگی هستند.

خط‌مشی خدمات پس از فروش چری

 

همان‌طور که این واقعیت را در ذهن دارید، می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و یادآوری کنیم که علاوه بر مهارت در رانندگی، مراقبت و نگهداری مداوم از خودروی شما، آنطور که توسط تولیدکننده قید شده، بسیار برای امنیت شما اهمیت دارد.

 


بنابراین، برای اطمینان از عملکرد خودرو در بهترین حالت ممکن، از طریق شماره تلفن 44197989 الی 90 و یا ایمیل mvs@mvmco.ir با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید.

 

کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ داده و شما را طی فرآیند تنظیم سند خدمات یاری می کنند.

 

راهبرد خدمات پس از فروش چری

ماموریت: بهینه سازی عملکرد کارگاه‌ها و پیش‌گیری از هزینه‌های نگهداری پیش‌بینی نشده از طریق کیفیت و خدمات عالی به مشتریان
هدف: افزایش رضایت مشتریان
ارکان استراتژیک: حفظ مشتری، بهبود کیفیت خدمات، دسترسی بهتر قطعات، رقابت بیشتر و توسعه تجارت و کسب و کار

کارشناسان خدمات چری

 

فهرست اجرت‌ها

به منظور رضایت مشتریان مدیران خودرو، آخرین نرخ اجرتها در نمایندگی‌های مجاز ارائه دهنده خدمات در این قسمت آورده شده است.
نرخ اجرت پایه نمایندگی رتبه 4 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به شرح زیر است:
 

نوع خودرو / شهر

 

استان تهران سایر شهرستان ها

MVM110 / MVM110 new

 

156،000 ريال

 

149،500 ريال

 

TIGGO 5

 

197،340 ريال

 

189،118 ريال

 

سایر مدل ها

 

179،400 ريال

 

171،925 ريال

 

 

لازم به ذکر است در صورتیکه نماینده موفق به کسب رتبه 1 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده باشد 10% اجرت تشویقی و در صورت کسب رتبه 2 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 5% اجرت تشویقی نیز به مبالغ بالا اضافه می گردد.

DISCOVER CHERY

© 2016 All rights reserved by cheryco.ir - Designed & developed by Parsnemoodar